Filmkväll

Igår hade jag och Anna filmkväll här hos mig med lite bus och mys, haha. ;) Nä, men vi brukar svamla rätt mycket när vi umgås. Vi hyrde två filmer men såg bara den ena, tror den hette nåt 5ive Girls om jag inte minns helt fel? Den var ändå helt okej, men inte alls läskig. Den andra filmen verkade så konstig så vi orkade inte se den, vilken tur att det var så billigt att hyra film då!

Igår hade jag förresten även vpf på morgonen, slitet att vakna halv 6! Men det gick väl det också, hade dock inte orkat ha det idag igen. Det räcker med att jag har på fredag också. Idag vet jag inte vad som händer, kanske skulle hitta på något med Anna? Om vi nu får vara lediga, hah. Ikväll blir det i alla fall ridning, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0