Home sweet home

Nu är jag äntligen hemma från min sk. "minisemester". ;) Det har verkligen varit semester för mig, har inte behövt göra nåt alls, Fredde har varit så snäll och gjort mat och allt. Tack hjärtat. :) Började nästan känna mig lite lat, haha. Vi har mest tagit det lugnt som vanligt och typ kollat tv och film, fast vi har varit duktiga också. Vi var ute och gick i skogen med Molle. Härligt! Hemresan idag tog dock 6 timmar, lite smått slitet. Bussarna gick bara till Luleå pga stormen, woho vad glad man blev - not. Till slut tog vi som skulle hitåt en taxi tillsammans. Nåjoo, hem kom jag till slut.

Ikväll blir det att umgås lite med Anna & Jonne i alla fall, sjunga, basta och förhoppningsvis se raketer! Risken finns väl att det inte blir några när det blåser så mycket men vi hoppas på det bästa. Förhoppningsvis blir det en trevlig kväll. :) Nu ska jag avrunda här med att säga Gott Nytt år!

(Anna - kom ihåg vår deal, efter nyår.... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihiii. :)



Jo jag kommer ihåg dealen! ;)

2008-12-31 @ 18:38:46
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0