I can take you away from here

En del saker har hänt sen sist, dock inga saker som passar här i bloggen. Man glömmer nästan bort att det är julafton snart när det är så mycket annat. Har inte ens köpt klart alla julklappar ännu. Har ännu typ tre eller fyra kvar, ja jag vet att jag är sent ute. Tror jag vet vad jag ska köpa till två av dom som är kvar i alla fall. Får ta mig tid och leta vidare sön-mån-tis, när man nu hinner.

Annars då så har jag varit i Piteå igår och hälsat på, eller jag var där från igår till idag. Skönt faktiskt att komma bort, dessutom var det så fint och mysigt där. Enda jobbiga är att det tar så länge att åka buss, fast samtidigt är det skönare ändå för man kan sova. Hade nog t.ex. inte orkat köra hem kl 7 på morgonen idag, somnade i Luleå redan, haha. Nåjo. Imorgon blir det jobb som vanligt och sen så blir det att dra och fira Anna en sväng. :)

Nu ska jag nog ta och försöka fixa lite här i mitt rum, och gömma lite julklappar så att inte en viss råkar se dom redan. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo håkan och mia vet, vill inte säga det när jag träffar dom så =)

2008-12-20 @ 17:29:28
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: eyda

aaw :)

2008-12-20 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0