It's not over

Det gick helt hyfsat att jobba idag (igår enligt klockan), tiden gick ovanligt fort för att vara ett sent pass. Skönt! ;) Hann dock inte göra så mycket innan, har varit helt aptrött den senaste tiden. Vet inte riktigt vad det beror på? Konstigt i alla fall. Imorgon blir det i alla fall att åka iväg till Piteå, blir där fram till onsdag så då kanske man hinner vila lite. Vi skulle inte ha någon väckarklocka tydligen. ;) Behöver inte vara orolig över telefonen heller, det tar ju sin lilla tid att åka hem därifrån så tror inte dom vill att jag ska jobba. Tss. Ibland måste man få tänka på annat istället för bara på att tjäna pengar. :) Sen kommer jag hem lagom till nyår, lite tråkigt ändå att inte fira den med Fredde men what to do. Vi hinner ju umgås i alla fall nu och det är huvudsaken!

Annars dåååå, hm. Det händer inte så mycket annat just nu faktiskt, har ju i princip bara jobbat sen fredag och imorgon åker jag. Ska väl göra mig redo för sängen snart. Är bara orolig att jag ska ha glömt något. Nåja, det löser sig säkert om så är fallet. Borde ha det viktigaste i väskan nu. Nej, nu kolla lite stuff och sen gå och sova. Gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaa. :) Ikväll ska vi ha de kul :) På vilket sätt.. de vet bara du och jag!;D

2008-12-31 @ 16:20:27
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0