Julafton

Sitter här vid datorn en liten sväng mellan all mat, umgänge med familjen och tv-tittande. Vi har hunnit med mycket idag, annars brukar det kännas som att den här dagen som kallas julafton alltid går extremt segt, men inte idag. Vi började med att hälsa på mommo, följt av ett besök hos fammo innan vi åkte hem och kollade på Kalle Anka osv och åt mat. Efter maten har vi sett Ensam Hemma 4, den är så bra. ;) Vi har alltså julafton mest till för att umgås bara familjen. Rätt skönt, känns som att man bara tar det lugnt efter all stress över julklappar osv. På tal om det så borde det vara dags att öppna dem snart, har faktiskt ingen aning om vad jag får i år. Ovanligt? Svar ja! Brukar alltid skriva en önskelista på några få saker, eller vara med och köpa men inte i år. Kanske för att jag önskat mig pengar? ;)

Nä, nu ska jag nog gå ner igen och kolla tv och vänta på julklappsöppningen. Uppdaterar kanske senare och skriver vad jag fått. Det brukar jag oftast göra varje år, tss. God Jul! ♥

~ Uppdatering ~

Tänkte bara skriva vad jag fick i julklapp....
  • Pengar
  • Sminkgrejs (dvs ögonskugga, eyeliner, mascara osv)
  • Parfym
  • Bäddset
  • Bad/morgonrock
  • Skålar
  • Örhängen
... sen kommer jag inte ihåg om det var något mer. ;D Fick inte så mycket i år i alla fall, men det kanske beror på att det enda jag önskat mig är pengar. :) Blir dock spännande att se vad jag får av F sen. :) Nu är det gonatt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emma

Desamma =)

2008-12-24 @ 21:56:13
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha njaa.. ;)

2008-12-25 @ 01:28:36
URL: http://ansko.blogg.se/
Postat av: Anna

okej, kanske lite lång då.. ;D Men beror ju samtidigt på vem man jämför med. ;P

2008-12-26 @ 16:38:24
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0