Julklappar

Har varit på stan i några timmar och fixat dom sista julklapparna, så nu borde jag vara klar! Det enda frågetecknet är isåfall pappa, mamma ville att vi skulle vara med på hennes så vi får se vad Emma säger om det. Nästan fixat iaf för vi vet vad vi ska köpa annars, tror jag. Ska göra en lista så jag inte glömt någon...

Mamma [x]
Pappa [/]
Emma [x]
Fredde [x]
Anna [x]
Amanda [x]

Hm, det borde ju vara alla? Någon som känner sig glömd? Haha. ;) Dom "viktigaste" borde i alla fall finnas med på listan. Funderar dock på att eventuellt köpa något litet åt Tojan och Helena, fårse om man hinner och kommer på något. Det känns bra att vara klar nu i alla fall. Jag som har funderat på hur fan jag ska hinna alla och vad fan jag ska köpa men nu är det gjort för i år. Yes!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe ja me. ;)

2008-12-23 @ 19:56:10
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0