Lips of an angel

Återigen har några dagar hunnit gå sen jag skrev sist. Har dock inte gjort så mycket sen sist jag skrev, jobbat lite och umgåtts och så. Igår var det utgång med tjejerna igen, var helt okej men AKB var lite onödigt att dra till, det var sämre än det brukar vara. Fyfan. ;o Umppari nästa då alltså, men vi hann inte vara ute så mycket innan det blev tryckare och vi smet. Det var dock en rolig kväll ändå, alltid lika kul att umgås om inte annat. :) Blir dock lite väl mycket festande den här månaden, men nåja i vanliga fall är jag ju inte sån så det får väl gåo. ;) Efter nyår ska jag nog vara duktig tills jag fyller 20 i alla fall.

Idag fick jag lite trevligt besök av en viss pojke så idag har jag bara tagit det extremt lugnt och kollat på tv och lite sånt. En del tycker att jag har varit osocial, I'm so sorry for that. ;) Yepyep, nu funderar jag på att gå och kramas med kudden, börjar känna mig lite trött. Godnatters! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

tack systeryster <3

2008-12-15 @ 02:37:03
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0