Senaste nytt

Jag märkte just att jag har blivit lat med bloggandet. Anledningen? Jag vet faktiskt inte. Tycker det är lite jobbigt ibland att försöka skriva tankar och händelser på ett bra sätt och då blir jag omotiverad till att skriva. Nåja, skriver man inte lika ofta kanske folk blir glada när man väl skriver, tss. ;)

I helgen har jag jobbat både lördag och söndag. Lördagen var planerad, dock ej söndagen vilket resulterade i att jag var lite bakis då, haha. Alltså var det utgång på lördag som gällde. Först var jag, Anna, Hanna och Ida hos Dan (och Ida) och sjöng Singstar, snackade skit, kollade Stjärnor på is och skrek när Markus vann, och umgicks sådär allmänt. Bea hade också vägarna förbi och joinade "tjejfesten" ett tag. Tjejfesten gick över till något annat när det började titta in manliga varelser haha. Nåja, vi åkte på stan lite med Jonne (tack förresten!) innan vi vinglade in på Umppis vid 1 kanske. En jävligt bra kväll med andra ord! Såna kvällar borde man ha lite oftare. :)

Dagen idag har innehållit lite badande (läs simmande) kombinerat med en massa snack, följt av ett besök in heaven. Spelautomat-saken, alltså. ;) Jag lyckades faktiskt få kåk två gånger i ett pokerspel bara jag la in min lilla 20-centare och därmed vann jag 2 euro x2. Det var skoj. Nu sitter jag här och försöker få det att sluta klia i halsen efter helgens "vackra sång"......

Kommentarer
Postat av: Anna

Lördagen måste vi göra om någon dag! :)

2008-12-08 @ 21:32:24
URL: http://ansko.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo har märkt att du inte skriver så ofta, visst brukar jag ju också hoppa över några dagar också.. ;D

2008-12-10 @ 11:31:41
URL: http://emnita.blogg.se/
Postat av: Anna

SV; Inte för att de blir likadan kväll även om man gör om det, men om inte lika bra så kanske bättre. kan man ju hoppas iaf. :D

2008-12-10 @ 15:58:34
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0