The days after christmas

Man blir helt snurrig med dagarna när det är så många röda dagar så nära varandra, och när man inte behövt kolla telefonen efter samtal från dolt nummer på två hela dagar. (Julafton och juldagen) Har faktiskt inte gjort så mycket sen julafton, har jobbat igår och idag och jobbar även imorgon. Har ett jättetrevligt pass imorgon, börjar 14:30 och slutar 19:30, lovely. På måndag hoppas jag på att jag förblir ledig för då har jag tänkt åka till Fredde och umgås med honom. :) Hur länge jag blir där är dock lite osäkert, beror ju på hur länge han vill ha mig där och så. ;) Men nyårsafton blir det nog att fira här i stan, hur och med vem/vilka är lite osäkert men det kanske löser sig?

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir att hitta på. Är lite småtrött efter gårdagen då jag var lite chaufför åt Anna, det blev lite senare än planerat och så blev jag väckt vid halv 8 av att Amanda lekte med hästen som jag och Emma gav henne i julklapp. Trött var ordet alltså. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0