How the hell'd we wind up like this?

Söndag idag då, igen. Och snart är det julafton! Jag måste verkligen försöka ta tag i det där med julklapparna. Tror jag ska dra med mig syrran efter maten och försöka fixa klart mamma och pappa i alla fall. Vi vet dock inte riktigt vad vi ska ge åt pappa, pojkar (män, gubbar etc) är omöjliga att köpa åt. Grrrrh. Något kanske man lyckas hitta på. Någon som har några tips annars? ;)

Igår kom Fredde hit och vi drog till Anna för att fira henne, hon fyller ju år imorgon. :) Vi var inte så många eftersom både Hanna och Ida bara var förbi en snabbis pga jobb och så, men jag och Anna drack lite smått och sjöng lite Singstar. :) Förhoppningsvis blev Anna nöjd ändå? ;) Förlåt för att jag inte blev så full, haha. ;) Ändå var jag en trött tjej idag, vi orkade upp först vid halv 1, måste vara rekord för mig. Jag som alltid vaknar senast vid 10. Nåjo. Nu har Fredde åkt (han borde snart vara hemma dessutom) så nu sitter jag bara här och ugglar. Tss.


Kommentarer
Postat av: hannie

vem är fredde? din pojkvän? :D

2008-12-21 @ 19:39:31
URL: http://hhaanniiee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, jag är klar med alla julklappar.

2008-12-21 @ 20:15:07
URL: http://ablondemoment.blogg.se/
Postat av: hannie

ojojoj ;)

2008-12-21 @ 22:03:57
Postat av: hannie

ojojoj ;)

2008-12-21 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0