Ändrade planer

Idag hade jag planerat att vakna (och kliva upp) vid 9 för att sedan börja städa efter frukosten. Jag vaknade 9 men kom upp ur sängen ungefär 40-45 minuter senare och satte mig här. Sen senare frågade Anna om vi skulle dra till stan en sväng, alltså blev det inte att städa idag. Jag hade ändå tänkt vara och kolla efter en bh idag så. Hittade tyvärr ingen, men jag hittade örhängen och strumpbyxor.

Igår var jag och badade med Anna. Vi skulle ju så stort börja simma lite mer regelbundet då tidigare men det gick väl några veckor mellan. Tyvärr inte alltid pga oss, vi vet ju som oftast inte när vi jobbar och så. Men som sagt igår var vi och det var skönt! Förhoppningsvis hinner det bli en gång till den här veckan. Imorgon blir det nog inte i alla fall, jag ska jobba 06:00 - 10:00 (slitet punkt se) och så har vi ridning på kvällen.

Nu ska jag väl göra något i några timmar innan jag ska sova. Måste försöka komma i säng lite tidigare när jag ska upp sådär pass tidigt. Får väl se hur det går när jag kom upp så sent idag. Fast då visste jag ju inte att jag skulle jobba imorgon. Hm.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jobbar i nikkala som personlig assistent :) Hade åxå fått ta vpf med dom lyckas alltid ringa när man inte kan :/

2008-11-04 @ 19:57:58
URL: http://johannnaaw.blogg.se/
Postat av: Johanna

samma hära, fast jag har haft de några gånger :)

Höddu, jag har tappat bort den där lappen eira gav oss med tiderna vi jobbar lördagarna :P vist var de varannan 11.00 och varannan 12.00 för oss båda ?:o

2008-11-05 @ 07:22:32
URL: http://johannnaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0