En dag som denna

Blev väckt klockan 05:00 idag av min käre far, typ tack. Hade tänkt vakna halv 6 eftersom jag tycker det räcker när man börjar jobba sådär tidigt. Tur i alla fall att jag lyckades somna typ direkt jag gick och la mig igår. Vaknade av en läskig dröm också, men lyckades somna om rätt fort. Tror jag var lite rädd för att försova mig, eh.

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Har försökt sova lite efter att jag kom hem från jobbet men somnade aldrig, istället kollade jag tv eller läste. Var även ut en med Molle också en sväng. Nu på kvällen har jag ridit, skoj men jag lär ha träningsvärk imorgon, hoppas jag. Benen skakar redan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

de var de jag hade för mig, tappade som mitt dumma jäkla papper :D och jag var för lat för att skriva upp de ngn annanstans

2008-11-05 @ 22:10:18
URL: http://johannnaaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

trevligt med en tidig väckning :) Bakis i söndags då?

2008-11-06 @ 16:45:56
Postat av: Emma

Svar till "namnlös" (skulle vara skoj att veta vem det är btw ;): Nja, inte sådär tidigt. Och inte bakis nej. ;p

2008-11-06 @ 18:13:28
URL: http://emliisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0