Fest igår

Sitter här och äter frukost trots fest igår. Anledningen till det är att jag om en timme redan har börjat jobba. Grrh. Nåh, jag visste om det när jag köpte dricka så det är eget fel ifall man är lite trött. Jag var ju i alla fall duktig och drog hem tidigare. Var dessutom inte ens ut på krogen alls så jag hade ju säkert kunnat må sämre idag. Ibland är man i alla fall halv-smart.

Idag vet jag inte hur det blir med utgång/drickande? Vi hade väl tänkt att det kunde vara skoj att vara förbi Akb eftersom Basic Element är där så vi får väl se hur det blir. Nu ser jag hur solen börjar titta fram här, suck. Kan det aldrig vara fint väder när man är ledig istället?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0