Förlåt Sandra

... men jag snodde denna av dig. Jag erkänner iaf!! :/


1. Hur gammal är du om fem år?

24 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Anabanana, vem annars? ;)

3. Hur lång är du?
Vet inte, men garanterat knappt 160 cm. ;(

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hm, SATC-the Movie? I don't remember.

5. Vem ringde du senast?
Pappa.

6. Vem ringde dig senast?
Pappa.

7. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Tjo! Svarar lite sent men har ridit osv ;) det verkar iaf som att både anna o sandra tycker vi kan köra tacos imorgon om du vill o det ännu går? :) osv..." Åt Ida.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Nå, det beror på vem jag ska kontakta. Förut hade jag nästan prata i telefon-fobi men nu är den nog botad så det är inte lika farligt nåmer. Tror nästan det är telefon-Sandra som botat mig, haha. ;) Nä men seriöst så sms:ar jag nog hellre till de flesta. Tycker inte om när det blir sådär "hm, vad ska man säga nu då?" när man pratar i telefon... ;p

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
They were never married and never will be, om man tänker på den mannen som står på pappret. Annars så är dom tillsammans, dock ej gifta.

10. När såg du senast din mamma?
Inte så längesen, hon är faktiskt ledig idag så.

11. Vilken ögonfärg har du?
Grönbruna.

12. När vaknade du idag?
Typ kvart över sju, hör och häpna!

13. Vilken är din favoritjulsång?
Joulupuu on rakenettu, joulu on jo ovella.... måste nog vara favoriten. ;D Fast Nu tändas är också brao, julsånger är bra.

14. Vilken är din favorit plats?
Helt olika, men oftast kanske sängen?

15. Vilken plats föredrar du minst?
Nånstans var man måste sitta still aplänge och inte ens vågar hosta fast man behöver. Blä!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag vet inte faktiskt, har väl förhoppningsvis i alla fall ett barn då jag isf fyller 30 om några månader. Innan barn vill jag dock ha jobb och allt sånt så vi får hoppas att jag har det också. Vet dock inte i vilken stad eller vilket land jag är, antingen här eller så någon annanstans. Time will tell.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Jag tror inte att jag har varit så rädd faktiskt, iaf inte mot t.ex. monster under sängen och såna saker som "normala" barn. Det enda jag vet att jag var rädd för var alla som hade vita rockar - läkare, tandläkare etc. Men det varade inte så jättelänge.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Vet inte vad det var, men kommer ihåg att jag skrattade när vi åkte hem från Luleå idag jag och Anna. ;d

19. Hur stor är din säng?
Kom och kolla. ;)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationääääär.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Olika, faktiskt. Men oftast med ett plagg iaf.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre.

23. Hur många landskap har du bott i?
One.

24. Vilka städer har du bott i?
Haparanda.

25. Föredrar du skor, strumpor elr barfota?
Strumpooor, alla som känner mig vet nog det. ;)

26. Är du social?
Jaa. Älskar att berätta saker, vilket en del säkert märkt.

27. Vilken är din favoritglass?
Är inte så mycket för glass nåmer, men jordgubbsglass är gott. Speciellt den finska. Mums!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Eh, äter aldrig efterrätt. Men isf skulle det väl vara glass, äter inga sånadär konstiga söta bakelser. Iuh.

29. Tycker du om kinamat?
Jo, och thaimat. ;)

30. Tycker du om kaffe?
Nejfan.

31. Vad dricker du till frukost?
Juice.

32. Sover du på någon särskild sida?
Somnar oftast på högersida, men vaknar oftast på vänster så jag antar att jag egentligen sover på vänster, tyvärr. :/

33. Kan du spela poker?
Utslagspoker kan väl alla spela så det kan jag. Sen vet jag inte riktigt, Johan påstod visserligen en gång att jag vann i texas.... men jag visste inte hur jag lyckades med det och han spelade i princip åt mig så det räknas väl inte. :/

34. Tycker du om att mysa/kela?
Mhmh.

35. Är du beroendemänniska?
Hm, mjaeao. Kanske lite.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, t.ex. min kusin och min systers man. ;)

37. Vill du ha barn?
Ja, men inte ännu.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Ja; engelska och finska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool?
Både och är väl nice, tycker om att bada så. Fast pool är nog bättre, där kan man bada året om. ;)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Jag vet faktiskt inte nuförtiden.

42. Äger du dyrbara smycken?
Tror inte det, nöjer mig med lite billigare.

43. Vilket är ditt favorit program på tv?
One Tree Hill.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hur ska jag kunna veta? Alla är ju roliga på sitt sätt, duuh.

46. Sover du med gosedjur?
Ja, klart. Eller ok, har honom i sängen iaf. ;P

47. Vad har du för ringsignal?
Hallå hallå, jag måste prata med dig, jag vill säga en sak. Jag vill säga något viktigt till dig. Du måste svara nuu annars kommer ingen veta vad jag ska säga... blabla nånting ditåt. ;D

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
Jadå, eller mamma har sparat massa klänningar t.ex.

50. Flirtar du mycket?
Njae, vet inte?

51. Kan du byta olja på bilen?
Har inte testat, men tror att jag kan.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf.

54. Läser du dagstidningen?
Nej. Om någon skickar länk eller jag har jättetråkigt så kanske. ;)

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nix.

56. Dansar du i bilen?
Ibland kanske.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lugna Favoriter eller Rix FM, en muista.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Jobbtider för denna lördag + nästa lördag.

59. När var du i kyrkan senast?
På Tommys begravning.

60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet?
Ewa.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Vet inte, det var i alla fall då när vi var i Grubbnäsudden.

62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt till dig?
Hm, pappa kanske. Han förde min nyckel till stallet. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0