Halloween

Det blev att dricka lite igår trots allt, Anna lyckades övertala mig fast jag först kände mig alldeles för trött. Det blev basta lite och sen något varv runt stan med vår personliga driver Jonne, innan vi drog på Akb en sväng och kollade på Basic Element. Sjukt mycket folk och sjukt varmt! Men det var väl helt okej, man kände sig dock nyktrast på stället eftersom alla andra verkade ha glömt att det finns en morgondag. Skönt nu dagen efter ändå att man tog det lugnt.

Det känns som att jag inte har varit hemma så mycket den här veckan, eller i alla fall om man jämför med annars. Tyvärr har nog mitt rum fått lida mest över det, det ligger saker lite överallt så jag vet inte riktigt var jag ska börja plocka? Hm. Får ta tag i det antingen idag eller imorgon, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Mervi

Hoppas du hade kul i alla fall? :D Har aldrig hört talas om Basic Element. D:

2008-11-02 @ 23:22:29
URL: http://whaddupdawg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0