I can't let you go

Märkte just att det är några dagar sedan jag skrev något. Jag som brukar försöka hitta på något onödigt att skriva ner varje dag. Som nu t.ex. tänkte jag berätta att jag inte gjort så mycket intressant denna helg heller. Förvånad? Nej, tänkte väl det. På fredag jobbade jag på Eleven igen, och igår var det IKEA som gällde. På kvällen umgicks jag med Anna ett tag, vi snackade en massa som vanligt. ;)

Idag har jag mest tagit det lugnt och varit ute med Molle. Skulle ju ta tag i städandet (ja, jag vet att jag är seg) men sen kom jag väl på att det inte är så roligt så då har jag gjort... ja vad har jag gjort i stället? Inget vettigt i alla fall. Ehm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0