I need to find you

Jaha, vad ska man göra idag då? Det var ju tänkt att jag skulle till tandläkaren, men de ringde och ändrade tiden så då blir det inte av idag. Kanske bra ändå, jag har varit täppt i näsan några dagar så jag funderade just igår hur jag skulle kunna andas med en massa grejer i käften.

Om jag inte hade fått den där mindre trevliga överraskningen igår så hade vi kunnat dra och bada idag, men nej det går inte det heller. Okej, det går väl men det känns inte så säkert just nu så vi får se hur det är på torsdag. Det hade ju varit perfekt om man hade kunnat bada idag, det regnar nämligen ute så det känns inte så lockande att gå ut just nu. Så då är vi alltså tillbaka till frågan i början, vad ska man göra? Måste nog trotsa vädret och gå ut ändå, kan inte sitta här hela dagen i alla fall. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0