I wish you were here

Idag blev jag återigen väckt av telefonen. Denna gång ringde den 07:07 för att vara exakt och klockan halv 9 befann jag mig på Eleven för att vikariera. Bra start på dagen, yeah. Det har alltså inte blivit av att städa idag heller, grr. Fast å andra sidan, får man välja mellan att städa och att tjäna pengar är ju inte valet såå svårt, eller? Jag slutade vid halv 4 så det var helt okej lång dag, imorgon blir det dock 8-16. Det är alltid så skoj att komma dit, barnen möter mig i hallen och det låter "Emma, vet du..." osv hela tiden. ;)

I helgen blir det väl att göra det vanliga - jobba på lördag och sen vänta på nästa vecka. Ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0