It's all your fault

Nu börjar vi få ordentligt med snö! (pepparpeppar!!!!!) Det snöade till och från igår och på kvällen kom det riktigt stora och fina snöflingor. :) Nu snöar det också, eller ja kanske snöstorm är mer rätt ord? Det är så fint när det snöar och när det är vitt på marken. Jag älskar snö. En annan som också gör det är Molle, hade honom lös på ängen här bakom oss igår och han sprang och lekte som ett litet barn. Han älskar att gräva och vilken årstid är inte mer perfekt för det än vintern? Han gräver dock så djupt det bara går så hela han nästan är helt under snön. Haha. ;)

Idag hade jag tänkt vara sådär jättehurtig och köra lite med crosstrainern när jag vaknat, innan frukost alltså men märkte att mitt huvud var sådär konstigt så har inte vågat göra det ännu. Vill inte få migrän! Hade även tänkt gå ut och promenera hyfsat tidigt, men med tanke på vädret så tror jag att jag väntar ett tag ännu. Ikväll skulle det ha varit ridning också, men den blev tydligen inställd. Jag som hade sett fram emot det. :/

Nåja, igår var jag i alla fall rätt duktig och simmade på morgonen (!), promenerade två gånger och körde med crosstrainern! Försöker att röra på mig lite mer och äta lite mindre skräp, hittills har det väl gått helt okej. Mest framsteg är det nog med drickandet av Coca Cola/Pepsi, det är inte ens lika gott längre?! Har inte slutat helt, men jag har minskat rejält. Inte bara för viktens skull utan även för tändernas, vill ju helst ha kvar dem!

Kommentarer
Postat av: Mervi

Ja, jäklar vilken snöstorm det är ute! :D Visst är det mysigt? Hehe. Fast jag ser inte så mycket fram emot att gå hem från skolan om nån timme. Om man hade haft byxor på sig, visst, men i dag råkar jag har på mig kjol. Hahah.



Vad du är reipas, Emma! Keep up the good work. Bra att dra ner på Colan, för när man väl dricker det efter att ha haft en lång paus från läsk så är det GUDOMLIGT. :D

2008-11-26 @ 14:07:34
URL: http://whaddupdawg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0