It's driving me crazy

Varför är det alltid så svårt att komma på en bra rubrik som passar? Kanske för att man egentligen inte vet vad man ska skriva om i dagens inlägg. Who knows.

Jag vet i alla fall att jag lyckats komma igång med städningen idag, jag har hunnit dammsuga, tvätta och fixa lite allmänt. Och ja, jag vet att jag tjatar om det, I'm so sorry. Men snart är jag ju klar så då ska jag hitta på något roligare att skriva om, deal? Kan ju berätta redan nu att det mest troligt blir att umgås med ett tjejgäng imorgon. Äta gott och snacka skit - sånt som tjejer gör bäst alltså. ;) Inte ofta man hittar på något så det är på tiden.

Vet inte om jag har så mycket mer på hjärtat egentligen. Ibland undrar jag varför jag ens skriver blogg över huvudtaget, men samtidigt är det roligt att få skriva av sig ibland. Sen är det ju så att den som inte tycker att mitt liv eller min blogg är intressant nog (hey, who does?) behöver ju inte läsa isåfall. It's up to you. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0