Ny vecka igen

Ja, då var det måndag igen och en ny vecka har börjat. Det blev en lite seg start på den här dagen, men sen var jag och Anna och badade igen i Torneå. Det var skönt, och det gick så lätt att simma idag så det var roligt. Kändes nästan (observera nästan) som att man kunde simma hur mycket som helst. Hoppas vi nu kommer igång med simmandet lite mer ordentligt. Enda nackdelen med att börja simma mer är att kloret lär slita på håret, men då får man väl skaffa sig en badmössa. Tss.

Jag har faktiskt varit duktig och varit ute och promenerat också en sväng nu efteråt. Så idag har jag mest rört på mig, men även hunnit påbörja städandet lite i alla fall. Duktigt!

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0