Pepparkakor

Jag börjar så småningom inse att det är ungefär en månad (!) kvar till jul, och julkänslan börjar komma lite smått i samband med att jag ätit pepparkakor och druckit mjölk. Den brukar alltid komma tidigt för att sedan när det väl är jul vara nästan helt borta. Det kan bero på att julen för mig ska vara som den var förut och någonstans efter vägen mot 24:e december kommer jag på att den inte är det. ;) Nej, men jul är ändå nice på något sätt. Fast det är ju klart att det var roligare när man var mindre och följde Mysteriet på Greveholm varje dag, fick en massa roliga barbiedockor i julklapp osv. Det var tider det. ;)

Nåja, idag har jag promenerat en massa igen. Snön regnade typ bort igår men idag hade det kommit lite nytt så det var sådär härligt vitt igen. Mycket roligare att promenera när det är vitt ute än när det är grått. ;) Anna drog med mig till Täyspotti en sväng idag också för att pröva lyckan. (Spela på spelmaskinerna) Farligt nöje det där, hah. Sen så har jag även ätit lite pepparkakor och försökt bli snäll, tss. Jag måste bara säga att pepparkakor med mjölk är bäst. Helst ska man doppa pepparkakan i mjölken också för den där extra goda smaken.
                                                   

Kommentarer
Postat av: Mervi

Hehe, jag skrev om pepparkakor i min blogg redan förra månaden. Jag är hemsk. D:

2008-11-19 @ 22:55:45
URL: http://whaddupdawg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Nää :( Jobbar du ?

2008-11-22 @ 00:06:52
URL: http://johannnaaw.blogg.se/
Postat av: Johanna

Måå, Jag fick förfrågan om de förraveckan :P

Men jag jobbade ju som personlig assistent heltid under 2 veckor :P

2008-11-22 @ 11:42:33
URL: http://johannnaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0