Pick me up

Igår var det inte en såndär överdrivet seg söndag som det ibland kan vara. Det var faktiskt skönt att bara vara hela dagen. På kvällen kom dock Anna och Jonne hit en sväng, vi kollade Camp Rock och sånt trevligt. ;)

I brist på annat att göra drog jag och Anna till stan idag för att fördriva tid. Vi snubblade så småningom in i en lokal i Köpcentret full med spelmaskiner! We were in heaven. Jag med min tur lyckades ju vinna lite också, inte så dåligt om jag får säga det själv. Farlig "affär" det där. ;) Jag var ju faktiskt in på Elgiganten också för första gången idag, woho! Ja, jag vet att jag är lite efter men det är en affär man oftast inte besöker för skojsskull även om det är roligt att gå runt och kolla på en massa tekniska prylar. :)

För övrigt kan jag passa på att berätta att jag var duktig idag och gick till ICA med Molle, visste inte att jag några timmar senare skulle dit med bilen. Hah. Nå, har i alla fall varit duktig och gått två gånger idag. Första svängen var lite kortare för det var apkallt ute. Synd att man inte kan lägga en mössa på näsan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0