Snööö

Idag när jag vaknade blev jag positivt överraskad; när jag öppnade persiennerna var det vitt och fint ute - snööö! :D Solen sken sådär härligt som den bara gör en vinterdag, så jag var tvungen att klä på mig och gå ut med Molle så fort som möjligt. Knashunden tyckte det var jätteroligt att leka i det där konstiga vita, han bara sprang runt hela tiden och såg allmänt glad ut. Lucky orkar inte leka så mycket nåmer, men nog fick han också spring i benen när det var snö ute. :) Söthundar. Vi får ju se hur länge vi får ha vinter, misstänker att den här snön inte stannar så länge i alla fall. Tyvärr.

På eftermiddagen var jag och badade igen med Anna. Det var skönt, men lite jobbigare nu än sist. Kan bero på att vi hade hoppning igår (onsdag alltså) och jag hoppade Vinetta. Vilket jag för övrigt aldrig gjort tidigare, men det gick bra. Alltid när man rider henne sitter man och andas som en jag vet inte vad. Hon springer så mycket så man blir andfådd, höhö. Bra i alla fall att man känner att man gör något! Den här veckan har jag hittills hunnit med att simma två dagar, rida en dag och promenera minst en gång varje dag utöver det andra. Rätt duktigt om jag får säga det själv. :)

Nu på kvällen har jag varit hos Anna och haft movienight med What Happens In Vegas och Vacancy. En komedi och en skräckis. Vi kunde inte bestämma oss för vilken vi ville se och om vi ville se en komedi eller en skräckis så det fick bli båda. Bra filmer båda två, blir dock inte så rädd när jag kollar skräckisar. Fast kanske ändå lite mer nuförtiden. Anna körde i alla fall hem mig sen efteråt så jag slapp springa hem, dang jo! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

bra, då tankar jag den :D

2008-11-15 @ 19:31:18
URL: http://johannnaaw.blogg.se/
Postat av: Anna

I REALLY REALLY miss dom times... ;(

2009-07-20 @ 23:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0