Western Farm

Igår åkte vi ett gäng på sex stycken tjejer iväg till Boden/Luleå för att besöka Western Farm. Vi bodde på Scandic Hotell i Luleå, helt okej bortsett från att vi fick vänta i två timmar på att få våra rum. Gissa om man var less?! Det var sååå nära att vi åkte hem igen, fast det var tur att vi inte gjorde det.  Själva Showen på Western Farm var jättebra, och massa bra lite äldre låtar. Vi sjöng för fulla muggar, så idag när man vaknade var rösten lite upp och ner. Kul ändå! Folk dansade på borden och var allmänt fulla och glada tror jag. Vi var nog dom yngsta på hela ställen, men det gjorde inte så mycket för vi hade kul ändå. :) Bortsett från vissa incidenter som alltid tycks uppstå. Nåja. Efter Western Farm så åkte vi tillbaka till hotellet och tog det lugnt innan vi gick och sov. ;) Haaah.

Formen idag är väl inte den bästa. Vi som skulle njuta av hotellfrukost, men det enda jag åt var lite flingor med mjölk som för övrigt kom upp igen efter några minuter. Lyckat. Mådde lite halvilla hela morgonen/förmiddagen, blev bättre när jag kom hem men sen på kvällen kom det tillbaka en sväng fast nu kan jag äta igen. Skönt, är rätt hungrig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe jaa, det tycker vissa iaf! ;)

2008-12-03 @ 00:13:43
URL: http://ansko.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe ja precis. ;)

2008-12-03 @ 00:26:02
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0