Beslutsångest?

Jag velar lite fram och tillbaka fortfarande angående bloggbytet. Jag kan ju i och försig byta tillbaka till metro sen senare om jag ångrar bytet. Dessutom tror jag att jag ska låta den bloggen vara kvar ändå även om jag inte använder den. Bara så att jag själv kan gå tillbaka och läsa om alla minnen som trots allt ändå finns där.

Igår var jag lite chaufför åt min kära vapendragare Anna. Var lite smånervös över att köra hennes bil först, men det gick helt okej, tror jag. Vet inte om jag fick godkänt? Vad jag vet så klarade vi oss utan skråmor i alla fall. ;) Nåja, det var roligt att köra bil och framför allt att inte alltid köra någon av våra bilar. Det är roligt att testa olika ibland, även om jag brukar vara lite dålig på att tacka ja till det.

Imorgon och på tisdag blir det att jobba igen på Eleven. Har ju nästan saknat barnen lite, hann ju ändå lära känna dom rätt bra eftersom jag var där i tre veckor på rad. Så söta små barn. :) Lite tråkigt bara att jag slutar fem imorgon eftersom jag och Anna eventuellt tänkt fara och bada igen. Man kan ju egentligen fara efter det, men frågan är om det blir av. Vi kanske hinner bli lata, you never know.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jo du fick godkänt ;)

2008-10-19 @ 17:31:10
URL: http://metrobloggen.se/ansko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0