Framtiden

Igår kväll blev jag helt plötsligt extremt sugen på att börja plugga igen. Jag saknar att få ha prov och skolan i allmänhet. Visst kan man börja plugga på universitet men det blir ju inte samma sak som på gymnasiet, alla underbara människor och lärare är ju inte där? Nej, men seriöst. Jag ska nog seriöst söka in till något snart, behöver ju inte börja läsa om jag inte vill men jag ska i alla fall söka någon gång snart. I think.

Annars så är jag extremt sugen på att fara och simma! Körde lite med crosstrainern nyss, men det är inte lika roligt för där märker man hur kass kondition man har. Tragiskt, hah. Nåja, någon dag snart kanske jag får med mig Anna till badhuset igen. Mycket roligare än att simma ensam.

Nu äta.

Kommentarer
Postat av: JOhannaaa

Komvux med mig ?:D

2008-10-21 @ 23:50:30
URL: http://johannnaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0