Hot N Cold

Planen för idag var att stiga upp vid nio tiden och börja göra något vettigt; städa eller promenera. Det blev inte riktigt så, märkte att jag var helt slut fast jag just vaknat och sovit minst 8 timmar. Hej förkylning? Blev fan svettig av att klä på mig! Nåja, hoppas det inte är något långvarigt i alla fall. Jag är dålig på att vara sjuk, vill göra så mycket och blir arg när jag inte orkar.

Annars så har jag varit och lunchat med Anna på Leilani idag, mumsigt värre. Sen har jag även hunnit vara ute på en promenad, kan ju inte ligga hemma som en död fisk bara för att jag känner mig lite svag. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

veet inte :P

typ ngn datakurs :P

2008-10-23 @ 20:08:46
URL: http://johannnaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0