Inte riktigt min dag

Idag har jag jobbat från 12-17:30. I princip hela dagen alltså, eller den delen av dagen då man är som mest aktiv annars. Oftast i alla fall. ;) Det var ändå inte så jättejobbigt att jobba idag, fast kan ju säga att jag nog inte är helt frisk så på så sätt var det väl lite småjobbigt att prata så mycket. Dessutom var det nog inte riktigt min dag idag, fick byta kassa två gånger för att något var fel. Började fundera på om det kanske var jag? Men tredje kassan funkade fint så det kanske inte var jag ändå.

Jag har förresten börjat läsa lite ur Det ska bli ett sant nöje att döda dig, har dock inte kommit så långt så kan väl inte avgöra riktigt ännu om den är bra eller inte. Jag tycker oftast att böcker är lite småsega i början när det ska förklaras så mycket om olika saker. Ska nog fortsätta läsa i den innan jag går och sover så jag kommer till det "roliga" någon gång.
  
                                                    

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa förhoppningsvis :p haha

var faktiskt lite blind igår på ikea :D

2008-10-26 @ 10:25:19
URL: http://johannnaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0