Min kärlek till söndagar

En sak är då säker; söndagar är inte min favorit dag i veckan. Det finns inget som är bra med söndag, den är bara allmänt seg. Tackvare att klockan skulle ställas om inatt vaknade jag kring halv nio och var hur pigg som helst. Söndagen blev alltså ännu längre idag. Nåja, det sägs ju att det blir vad man gör det till?

Imorgon är det i alla fall en ny vecka igen. Veckorna bara rullar iväg så snart är det jul också och så fyller jag ju 20 om ungefär fyra månader. Hjälp. Efter det vill jag inte fylla år nåmer! Men åter till kommande vecka, imorgon blir det att jobba fyra timmar om inget annat meddelas. Inte så länge och inte så sent, så jag borde ju inte vara halvdöd när jag kommer hem. Får vi hoppas i alla fall.

Nej, nu ska jag väl ta och göra lite nytta i alla fall denna hääärliga söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0