Monday

Idag har jag alltså jobbat. Det blev t.o.m en halvtimme längre än väntat. Alltså blev det inte att fara och bada idag. Tror inte att jag hade orkat ens, var så himla trött just efter att jag ätit. Först nu efter duschen blev jag lite piggare. Dumt egentligen för jag börjar klockan 8 imorgon, alltså måste jag stiga upp vid 7. Ska nog lägga klockan lite tidigare så jag har tid på mig att vakna. Det är ju såå skönt att ligga och dra sig ett tag. ;) Fårse hur trött jag är imorgon då, det är som ett tag sen jag vaknat så tidigt.

Jag har inte gjort så mycket annat idag än jobbat, klockan hann ju bli nästan sex innan jag var hemma så. Har ju i och försig umgåtts med Anna någon timme idag. :)  Nu är jag extremt lässugen, fast jag vill läsa en bok som är bra och just nu har jag ingen sådan bok som jag inte redan läst. Förut hade jag ju Harry Potter böckerna att läsa men nu har jag läst ut alla så nu är det inte lika roligt att läsa nåmer. :/ Måste försöka hitta någon bra bok någonstans snart.

Nu ska jag kolla Desperate Housewives.

~ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0