Onsdag

Idag trodde jag att jag skulle få vara ledig, men icket. De ringde från IKEA vid 13:20 och så bar det iväg. Slutade 18 och börjar rida kvart i sju, lagomt stressigt. Nå, jag hann i alla fall. Blev lite irriterad först när jag såg vem jag skulle rida, men det var faktiskt rätt roligt ändå. :)

Nu har jag nyss kollat två avsnitt av Scrubs och funderar på att gå och sova. Vet inte riktigt om jag börjar bli sjuk eller vad det är, men det gör ont på något konstigt sätt när jag sväljer och så känns det igentäppt någonstans. Hoppas det gått över när jag vaknar! Jag orkar verkligen inte vara sjuk, man orkar ju inte göra något då heller - tråkigt.

Nu gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0