Us against the world

Ikväll har jag umgåtts lite med min vapendragare Anna, vi gjorde inte så mycket som vanligt men ändå kul att umgås. Bara snacka lite allmänt strunt och så, sånt som bara tjejer kan. Tss. ;)

Idag ska jag nog försöka somna lite tidigare. Det är i alla fall planen. Såg dessutom att Scrubs är lite tidigare idag så det kanske funkar? Håll tummarna! Bara det att jag vill se 2½ men också, men det slutar så sent så tror jag hoppar över det idag.

Förresten så troor jag att jag kanske bestämt mig för vilken blogg jag ska byta till. Och det verkar nog bli den här. Som det känns nu, men jag ska nog inte göra något drastiskt ännu i alla fall. Måste vara säker, kan ju inte börja byta sen igen efter någon vecka. Det skulle ju vara något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0