En onsdag

Idag fick jag ett sms direkt jag vaknat av en Anna som hade gjort lite planer som hon drog med mig på. Vi hamnade i Kemi och gjorde av med lite pengar på diverse kläder. Hittade en söt tröja också som jag bara var tvungen att ha. Men jag var duktig, jag lämnade tillbaka den jag hade köpt före. Med vår finska som är sådär extremt ringrostig var orsaken att jag inte ville ha tröjan nåmer, haha. Kassörskan blev lite förvånad och utbrast "åhå". Det var ju egentligen sant att jag inte ville ha den, men med ett begränsat ordförråd är det svårt att "förfina" det hela.

På kvällen har jag varit och ridit igen. Det var roligt och jag blev både svettig och andfådd! Det är faktiskt bra träning egentligen, man tränar flera olika muskler på samma gång samtidigt som man faktiskt tränar konditionen också. Dessutom är det roligt också. :)

Imorgon (idag) tror jag att vi ska förbi det nya köpcentret om nu ingen av oss åker på att jobba och så var det väl snack om att vi eventuellt skulle fara och bada en sväng? Man får se vad man hinner. Nu ska jag i alla fall ta och krypa ner under täcket och ha en dejt med Magdalena Graaf. (Nej, inget snuskigt!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste jobba.. :@

2008-10-30 @ 08:51:13
URL: http://ansko.blogg.se/
Postat av: Mia J-Å

Hej Emma!! Hoppas allt är bra med er??

Du är utmanad i min blogg, skoj va??

Kramar!!

2008-10-30 @ 23:18:19
URL: http://mjuutiasberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe aoo, vi var ju en sväng men dom flesta stängde ju då.. :@ Men vi ska ju fara idag så. :D

2008-10-31 @ 09:30:48
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0