Utmanad

Jag har blivit utmanad av Mia

Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

1. Jag brukar ännu sova med en nalle (nu har jag den mest bara i sängen nånstans men ändå), närmare bestämt samma nalle som jag sovit med sen jag var fyra år. :)
2. Jag är extremt slarvig med att komma ihåg att äta frukt och grönsaker. Orsaken kan vara att jag inte riktigt tycker om sånt. :/
3. Förut när jag var mindre kunde jag inte äta kött, jag glömde svälja det så det blev till tuggummi tillslut. På dagis fick jag dessutom sitta från lunch till mellanmål med köttet framför mig, men inte fan åt jag förde. ;D
4. Brukar försöka att gå på minst en 30 min (oftast och helst längre) promenad varje dag , den promenaden är verkligen välbehövd och de gånger den uteblir märks det på både mig och hunden.
5. Jag är otroligt seg på att göra mig i ordning på morgonen, gör allt annat utom det jag ska.
6. Mitt rum är stökigt för tillfället. Jag som brukar vara noga med sånt. :/
7. Jag ska på fest idag! (Kom inte på något annat ;D)


Jag utmanar:

Anna
Johanna
Sandra
Hanna
Mervi

...och alla ni andra som också läser.

Kommentarer
Postat av: hannie

oh no! orkar inte:D

2008-10-31 @ 10:52:14
URL: http://hhaanniiee.blogg.se/
Postat av: Anna

Noo, fan jag som ville slippa den där.. ;D Orkar inte göra den nu iaf.. ;)

2008-10-31 @ 11:04:42
URL: http://ansko.blogg.se/
Postat av: Mervi

Varför så förvånad? ;D Haha!

2008-11-02 @ 12:11:10
URL: http://whaddupdawg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0