Fullt upp

Det kan man då säga att jag/vi haft sen jag kom hit i torsdags. (Piteå) På fredag var jag till Luleå en sväng med tjejerna. Väl tillbaka här "hemma" fick vi besök. På lördag var jag och Fredde på stan, köpte lite stuff till Fredde och skinnjackan jag velat ha ett tag nu till mig. :) Igår var vi till Luleå en sväng och var på Biltema och lite sånt. När vi kom hem så tog jag tag i disken och Fredde förberedde maten, dammsög och startade en maskin tvätt. Sen så har vi även hunnit börja promenera/jogga varje kväll, och äter inte kolhydrater just för tillfället i alla fall. Målet är att bli något kilo lättare. Fullt upp var ordet. ;)

Idag blir det nog lite lugnare för mig, Fredde jobbar ju. Jag ska väl vara till stan antingen idag eller imorgon en sväng, annars ska jag bara pyssla på och ta det lugnt. Eventuellt ut och gå en sväng då jag har jävligt ont i vaderna efter gårdagens motionsrunda. Ikväll lär det dessutom bli att springa igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det känns som att du har flyttat :) du är typ aldrig hemma XD

2009-04-29 @ 11:46:36
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med Emma.. ;)

2009-04-30 @ 01:49:14
Postat av: Anna

Äh det blir finfint. ;) Får väl ta en powernap om inte annat. :D Haha skoja.

Ja du är hemma nån dag nu igen men sen far du o är borta flera dagar igen. ;( ;P

2009-04-30 @ 14:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0