Rubrik

Jaha, då var man hemma igen då. Standard fras såhär på en onsdag. Nu blir jag nog hemma fram till nästa torsdag, får väl se hur det går. Kanske slutar med att jag börjar sakna Fredde så mycket så jag far dit ändå. Nä, men nog ska det väl gå bra. Tänkte att jag kan vara hemma lite längre nu så att jag kan vara borta lite längre sen också. Man måste tänka smart. ;) Fredde skulle komma hit nästa helg också en sväng, vilket jag tror uppskattas av resten av familjen här.

Jag och Anna var och gymmade idag efter stallet. Hanne var där så vi fick nytt program, och så tyckte hon att vi skulle köra stenhårt nu eftersom sommaren är så pass nära. Man får ju lite dåligt samvete när man tänker på hur bra det gått med "nyårslöftet". Träningen har gått helt okej, men maten är fortfarande samma. Så det blir väl plus minus noll i slutändan. Måste försöka börja äta lunch också, brukar slarva lite med det.

Annars har jag inte så mycket på hjärtat. Man väntar väl lite på att Emma och lilla William ska komma hem från Sunderbyn, men det är inte riktigt säkert när det blir ännu så vi får väl se. Var i alla fall och inhandlade lite presenter åt dom idag. :)


William, vadå söt? :)

Kommentarer
Postat av: Mia J-Å

ojoj vilken fin lite skatt han är lilla William...

2009-04-02 @ 14:11:11
URL: http://mjuutiasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0