Samma som förut

Återigen är jag här hos älskling och pysslar på medan han är och jobbar. I morse var jag verkligen en trött tjej, orkade knappt hålla ögonen öppna tills Fredde for, och direkt dörren gick igen så somnade jag. Jag brukar annars gå och låsa och gå på toa innan jag somnar om men det hann jag visst inte idag. Haha. ;) Det var i alla fall skönt att sova tills man vaknade. Det har man inte fått hemma på ett tag, William har lekt väckarklocka mellan 8 och 9 varje morgon. Visst, det är väl bra egentligen så man inte sover bort hela dagen, fast då ska man ju helst ha gått och lagt sig före 1. ;)

Imorgon blir det faktiskt att åka hem, brukar ju normalt sett oftast vara här till onsdag då jag har ridning och "måste" hem. Den här veckan blir det lite ändrat då Fredde ska jobba över, och jag även jobbar på onsdag. Lyckades få ett VPF-pass, dvs 06-10. Lagom slitet, men det får gå. :)

Nu ska jag gå och platta håret innan plattisen är så varm så den bränner av mig håret direkt. Ciao!



Mosters lilla favorit, trots att han väcker mig... :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Nå han kan ju vara väckarklocka ibland lite tidigare =)

2009-04-22 @ 11:47:57
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0