Måndag

Det var visst ett tag sedan jag skrev, inlägget efter krogen i lördags räknas som inte riktigt. ;) Det har inte hänt så mycket sedan sist, var hemma fram till torsdag och sen har jag varit med Fredde hela påsken. Var hem en sväng i lördags och var på Hannas fest, sen så kom Fredde och hämtade mig igår så nu är jag back i Piteå.

Igår och idag har vi varit rätt så duktiga. Igår var vi ut och gick en sväng direkt vi kom hem, eller ja hit till Fredde. ;) Efter det hade vi lite film-mys med grönsaker som vi dippade. Vi var även ut och gick idag, vi gick hela 1 mil i det härliga vårvädret. Skönt! :) Hoppas det blir lika bra väder imorgon och onsdag också.

Idag fick jag ett tråkigt samtal, Emma ringde och sa att fammo hade dött. På något sätt kändes det som att det gick så fort, hon blev ju typ sjuk i torsdags och idag dog hon. Innan det var hon faktiskt rätt pigg för att vara så pass gammal som hon var. Nu har både klockan och hennes hjärta stannat. R.I.P. fammo....


Bild från dagens promenad. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Klockan 14:35 har jag fått höra att hon dog. Men hon finns alltid i våra minnen och hjärtat.

2009-04-13 @ 22:47:04
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0