Mycket att göra och så lite tid

Jag lyser med min frånvaro här på bloggen. ;) Anledningen är att det är så mycket att göra just nu. Har fått ett till/nytt jobb och vi har utbildning för fullt nu under två veckor. Första veckan är snart avklarad, men det tar på krafterna att jobba 08:00 - 16:45 när man bara sitter still och lyssnar på någon som pratar om allt mellan himmel och jord. Första dagen var rolig för då fick vi göra en massa diskussionsövningar, idag var det också ganska roligt för vi fick sitta och mixtra med lite program. Jobbet är förresten inom Canal Digital, dvs kundsupport kanske man ska kalla det. Jag är alltså inte en telefonförsäljare!

Nu till helgen ska vi fira vår 1-års dag lite i förväg. Egentligen så är den på måndag den 14:e men då jobbar vi ju båda så vi drar till Luleå och Scandic Hotell lördag till söndag och bara tar det lugnt och rår om varandra. Det är väldigt välbehövligt och väldigt rätt tidpunkt för det känner jag! :) För övrigt så väntar vi fortfarande på inflyttningsdatum. Blir det före eller efter jul? Det är frågan...


Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS TILL 1 ÅRSDAGE

KRAM MAMMA, HA DET SÅ BRA.

2009-12-11 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0