Birthday

Jaa, igår fyllde jag alltså 20 år så nu är jag gammal. ;) Dagen firades först med moster med man, samtidigt som jag fixade det sista inför kvällen. På eftermiddagen dök även Fredde upp och joinade firandet. Fick även en jättesöt present av honom. :)

På kvällen vankades det fest så jag gjorde mig i ordning samtidigt som en viss satt och såg helt fascinerad ut. Måå, sötis. ;) Sedan så hjälptes vi åt med att fixa bål osv. Kom på att det är rätt praktiskt att ha en pojkvän, slapp göra allt själv. Haha. Lite efter att klockan slagit 20 hade de flesta hunnit komma och festen var i full gång. Det åts smörgåstårta, öppnades lite presenter (en del lite pinsammare än andra.. ;p), pratades lite allmänt om ja.. allt?, spelades lite Sanning och Konsekvens made by Emma and Sandra, dracks lite bål made by Fredde, sjöngs lite singstar osvosv. Det följdes sedan upp av ett krogbesök. Dock ett kort sådant för mig och Fredde då vi gamlingar blir trötta så fort och måste få sova. Sammanfattar man kvällen så var den bra, eller ja hela dagen var bra. Tror att det faktiskt är bästa födelsedagen hittills. :) Tack allihopa för alla...eh... fina.. presenter. ;D Och tack för att ni kom! Love you all. ;)

Idag mådde jag som tur var bra, var nästan lite orolig igår för bålen gick ner ganska lätt hos de flesta. Nåja, ingen större skada skedd. På morgonen hade vi lite "bakismat" kvar från igår - smörgåstårta så det blev det till frukost, eller ja lunch kanske man ska säga? Resten av den här dagen har jag ingen aning om vad som händer så det återstår att se vad som händer och fötter. Förslag någon?


Tjejerna vs killarna i Singstar... ;) (Tjejerna vann ;D)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fara på bio. :)

2009-02-08 @ 18:19:16
URL: http://ansko.blogg.se/
Postat av: madde

grattis!! :D

2009-02-09 @ 14:14:38
Postat av: Emma

kan ni inte stå upp längre så ni var tvungna att sitta på golvet ;D

2009-02-11 @ 08:26:06
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0