Eh

Den här helgen har även den spenderats hos världens bästa pojkvän, som dessutom är min. ;) Väntade på samtal från IKEA angående jobb men det kom inget. I alla fall inte vad jag vet om så då var jag väl ledig igen då. Lite tråkigt att inte jobba nästan alls, men vad kan man göra? Fick ju i alla fall umgås med Fredde då, vilket alltid är lika roligt. Igår hade vi sån tur med vädret också så solen sken och det var sådär lagom temperatur så det blev en promenad i skogen. Rätt mysigt, och dessutom bra att inte lata sig bara för att man inte är hemma! ;)

I veckan har jag en massa saker jag borde hinna göra. Fyller ju år på lördag så jag borde hinna städa ordentligt här i mitt lilla krypin, eventuellt baka lite också och så ska jag även hinna träna! Förhoppningsvis blir det gymmet redan imorgon. Nåja, har ju en hel vecka på mig så jag borde ju hinna. Det "jobbigaste" är att börja städa t.ex., då jag ofta hellre går ut på en promenad istället för är inomhus. Host. Nä, men det måste göras!

Nu måste det nog dock sovas lite. Känner att mina ögon börjar bli mindre och mindre så gonatt!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej !

Men så kul att du lämnade ett ord på vovvarnas sida ,är så sällan någon tar sig tid att göra det !

Alltid lika förvånad ;)

Jaaa...mina "pojkar" är ju sååå fina ,allihopa ;)

Ha en bra vecka !

F´s /Ma

2009-02-02 @ 10:21:31
URL: http://aspetorp.webblogg.se/
Postat av: Erika

Så svårt e de ju inte å fixa bloggen :P Hehe kan ja så kan du ;P

2009-02-02 @ 20:47:50
URL: http://fannysmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0