En annorlunda dag

Igår var jag förbi gymmet en sväng efter 10 dagars paus pga förkylning. Lite smått jobbigt om jag ska vara ärlig. :/ Förhoppningsvis går det lättare nästa gång! :) Känns skönt att vara back on track i alla fall.

Idag har jag umgåtts med Anna lite. Först körde vi runt lite i stan innan vi kom på den briljanta idén att vi ville åka lite backe. Sagt och gjort, hem och leta saker att åka med och byta kläder och sen ut till backen! Jävlar vad kul det var. :D Ibland har det sina fördelar att vara arbetslös. ;) Inte brydde vi oss heller om att det var typ -18 grader, vi är hårda brudar. Tss. Det var då verkligen dagens roligaste. Haha. Förhoppningsvis gör vi om det med lite fler tjejer här någon dag. Man ska vara barn så länge man kan, eller hur var det? ;)



Snyggt avslut måste jag ju säga... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha så jävla roligt! MÅSTE göras om innan snön försvinner. ;D



Ska vi fara imorgon? :) Haha skoja men nån dag ska vi?! :D

2009-02-17 @ 16:27:57
URL: http://ansko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men emma då ;D Men det är bra, vi ser vem som leker i snön nästa år.. hahha

2009-02-17 @ 22:03:26
Postat av: Emma

Men emma då ;D men det är ju bra start inför nästa år, om du fattar ;D Skojja

2009-02-17 @ 22:05:41
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0