God natt

Nu har jag nyss kommit hem. Eller i alla fall ganska så nyss. Har varit driver åt Anna ett tag idag. Kul kväll trots att vi var i princip ensamma i stan för det mesta. Typ eh, var är alla?! Det är tur att vi kan roa oss själva i alla fall. Innan det blev sådant så har jag varit i stallet också en sväng. På dagen var vi dessutom och åkte backe igen efter att jag varit förbi arbetsförmedlingen. Hihi. Rätt så nice dagar ändå när man är arbetslös, samtidigt som det ibland känns lite segt att göra samma sak varje dag. Nu står det i alla fall hos arbetsförmedlingen också att jag ska söka in på universitetet nu senast i april så jag har den valmöjligheten till hösten om jag nu kommer in, borde ju göra det men man ska aldrig vara för säker. ;)

Imorgon vet jag inte vad som händer. Borde verkligen ta itu med mitt rum. Det har liksom förfallit sen jag kom hem i söndags. Okej, nu kanske jag överdrev lite. Det ligger lite saker på golvet bara, och så en del grejer här på bordet. Fast egentligen så borde jag orka gå igenom mina kläder också, det finns en massa som jag inte använder längre bara för att... jag vet inte? Slänger man kläder får man dessutom köpa nya, eller hur var det? :D På kvällen ska vi väl eventuellt förbi gymmet också hoppas jag. Skulle vilja vara och simma också men det vet jag inte om vi hinner nu i veckan, det återstår att se. Nu ska jag nog gå och kramas med kudden och önska att det är Fredde istället. ;) Gonatt!

Saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Mervi

Hehe, när man är arbetslös ska man åka backe! :) Seriöst, låter hur roligt som helst. När jag blir arbetslös ska jag också syssla med sånt. :] Det är de små sakerna i livet som allt så himla bra. Go Emma. ;D (Det där var inte alls ironiskt, jag lovar!)

2009-02-20 @ 13:20:21
URL: http://www.whaddupdawg.blogspot.com
Postat av: Sandrutt

vafan, kul med backe ju!!:D

2009-02-21 @ 08:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0