Hemma igen

Ja, då var man hemma igen då. Har faktiskt kommit hem för x antal timmar sedan. Det är alltid lika skönt att komma hem, samtidigt som det alltid är lika tråkigt. Hemma är ju som ändå hemma, man har alla sina egna saker och så men samtidigt så trivs jag jättebra hos Fredde. :) Dessutom så är ju inte Fredde här. ;) Bilen blev dock kvar hos honom, får väl se när den kommer hem. Vet ju att den är i trygga händer i alla fall. Hah.

Har som inte hunnit, eller orkat heller för den delen, göra så mycket sen jag kom hem. På något sätt blir man alltid så trött av att åka buss. Konstigt nog har jag inte sovit ännu i alla fall, utan istället har jag varit med Anna en sväng. Vi var förbi och kollade in Johannas nya place. Man blir lite sugen själv på att fixa eget så man får inreda och hålla på, men med tanke på hur min jobbsituation är för tillfället så tror jag inte att det skulle vara så lyckat. Dessutom kanske det är onödigt att skaffa något eget här, har ju eventuellt tänkt börja plugga till hösten också så att. Nu drog jag iväg här lite, haha. Man får se sen i framtiden hur det blir och var man hamnar. :)



Svarta pärlan... ;) Lite blöt på bilden då min kära pojkvän håller på att tvätta den åt mig. :D Tack älskling. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0