HSM3 & Twilight

Idag hade jag äntligen tänkt ta mig tid att vara förbi gymmet. Det blev dock ändrade planer när jag vaknade med täppt näsa, ont i halsen, hosta och helt slut fast jag sovit ordentligt. Kändes lite surt att det skulle komma just nu, fast är väl inte så konstigt egentligen. Tyvärr. Ska kurera mig med en massa c-vitamin och hoppas på att orken i alla fall kommer tillbaka fort så jag kan gymma innan jag hinner tappa konditionen igen. Okej, så bra är den inte, men jämför man med tidigare så är den förbättrad och det är huvudsaken. Man vet i alla fall att det går åt rätt håll. ;)

Jaja, nu ska jag sluta gnälla om det. Istället för gym blev det att umgås lite med Anna på dagen. Och även nu på kvällen, fast då var även Jonne med. Vi kollade High School Musical 3, helt okej film. Igår var förresten jag och Anna på bio, då såg vi Twilight. Den var bra! :) Brukar inte tycka om filmer och tv-serier med vampyrer men den filmen var faktiskt i min smak. Kändes inte heller som att den var två timmar lång, vilket alltid är positivt. Det är jobbigt att se en film då man sitter och kollar på klockan hela tiden istället.

Nej nu ska jag ta och sova tror jag, tyvärr utan min älskling. :( Får väl ta och krama kudden helt enkelt, bokstavligt talat då. ;) Haha. Gonatt på er dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0