Miss tired

Helt plötsligt kom en våg av trötthet över mig. Jag var uppe ur sängen kl 10 imorse så jag borde egentligen inte vara såhär trött "redan". Tror det kan bero på att jag varit och gymmat för ca 3 timmar sedan. Det var skönt som fan, men fortfarande lite jobbigt. Det tar ett tag att komma tillbaka tydligen, suck. Om jag inte jobbar på lördag så blir det nog att dra förbi där en sväng så det inte blir så långt mellanrum. Hade tänkt åka till Fredde antingen lördag kväll eller söndag på dagen så får se när han blir less på mig. ;)

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Varit ute på promenad med Molle som vanligt och så. Sedan så hamnade jag och Anna på villovägar i Vojakkala och tittade på hästar och drack te och åt syltkakor. Samlade lite vuxenpoäng alltså. ;) Det enda som återstår nu är väl gonatt-samtal med Fredde och sängen. :) På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0