Strunt

Sitter hos Fredde helt ensam nu för tillfället, han är och jobbar. Stackarn. ;) Själv har jag pratat i telefon (den har ringt hela tiden ;s), diskat och dammsugit. Ska nog faktiskt ta och gå ut en sväng snart, trots att det snöar en massa. Måste ju röra på mig lite i alla fall, och så känner jag att jag behöver frisk luft. Får se hur långt jag ids gå, måste ju hitta tillbaka igen. ;) Inte för att jag tror att det är några problem. Efter det får vi se vad som händer.

Imorgon blir det nog att åka hem, om jag får för Fredde vill säga. ;) Har varit här sen lördag kväll, det blev alltså lite längre den här gången. :) Nä, nu ska jag nog ta och byta till lite bättre promenad-kläder och sen gå ut. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0