Tisdag

Det blev inte att åka hem idag trots allt, utan det blir imorgon istället. På riktigt den här gången. ;) Inte för att jag har hemlängtan, tycker det är rätt skönt att vara här. Dagarna känns mindre sega och enformiga på något sätt. Hem måste man ju dock förr eller senare, har ju som inte alla kläder osv här. Fördelen med att vara hemma är ju att man har alla sina egna saker, som t.ex. alla hundra par skor att välja mellan beroende på vad man ska göra. Haha.

Idag har jag faktiskt varit till stan en sväng. Lyckades hitta mig två tröjor på H&M och lite sådant nödvändigt. Måste ta och rensa bort gamla kläder sen någon dag när jag är hemma och köpa lite nytt roligt, fast på något sätt håller jag mig till samma färger hela tiden. Hm, borde kanske ta och köpa en grön tröja eller något bara för att chocka folk, haha. Nä, men jag har dom färgerna jag tycker passar mig, så tänker man väl samtidigt lite på att allt inte ska synas. ;) Nu drog jag iväg igen, I'm so sorry. Ska ta och se lite Simpsons nu istället och vänta på att Älskling kommer hem. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du som är ofta i torne eller i stan.. Jag letar en grön tröja så håll koll på en till mig:) Ska köpa direkt jag hittar en fast jag inte kan ha den nu.

2009-02-24 @ 16:52:59
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa men jag vet ju ändå inte om jag vill jobba med barn..

2009-02-24 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0