Natt igen då

Igår var jag ju som sagt förbi arbetsförmedlingen så nu är det fixat, från och med nästa månad får jag lite pengar därifrån. Inte mycket men alltid något. Har ju inte jobbat på några veckor nu så känns bra att man har något tills man hittar ett jobb eller börjar plugga.

I helgen är det ju alla hjärtans dag, som alla säkert vet. Vem har inte sett alla nallar med hjärtan, kort, rosor osvosv i affärerna? ;) Tycker inte att det är så speciellt egentligen, fast det kanske är roligare nu när man har pojkvän. Vi kom iofs överens om att presenter inte är så nödvändiga. Jag tycker då redan att jag har det (eller ja Fredde är ju ingen sak så jag kanske ska säga den ;) jag vill ha så jag är rätt nöjd ändå. :) Dessutom fick jag så fin present när jag fyllde år. :) Får i alla fall umgås med honom den här helgen, woho. Väntade först på samtal angående jobb, men det kom inget så jag antar att jag är ledig igen då. Hade ju tänkt säga jo om erbjudande kom men det kom visst inget. Förhoppningsvis en annan helg då, vill ju inte vara utan jobb helt!

Nu ska jag nog ta och packa ner sakerna i väskan och gå och sova. Skulle visst eventuellt umgås med Anna en sväng innan jag åker iväg så jag tänkte försöka vakna och komma upp lite tidigare. Wish me luck babes. ;)



Molle på språng, Molle sitter fint, Molle säger hej ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Här är jag. ;) Vilket du redan vet. ;D

2009-02-13 @ 13:19:58
URL: http://ansko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0